1 – 04.10. bylo zjištěno zapomenuté rozsvícené světlo v prostorách komůrek sekce 1190 2. patro. Vzhledem k tomu, že Výboru nebyly předány klíče od prostoru před komůrkami, světlo svítilo tři dny, než se povedlo získat klíč od pana ___. @Studentova
2 – 05.10. paní ___ nahlásila závadu ve vstupní hale, kde světla v hale stále svítí. Nelze seřídit, bylo nutné objednat opravu u p. Kučery. 15.10. závada odstraněna výměnou čidla. Zajistil @Dvorak
3 – 5.10. umožnění přístupu do prostor kolektoru společnosti T-mobile z důvodu připojení pro p. ___ @Dvorak
4 – 06.10. v ranních hodinách bylo zjištěno prosakování vody do prostoru ___. Pan Syrovátka zjistil že se nejedná o průsak topení v podlaze, ale jedná se o netěsnící vanu, kterou si paní ___ bude muset nechat opravit na svoje náklady. @Dvorak, @Studentova
5 – 06.10. si p. ___ zažádal o klíč od kočárkárny 1191. Byly udělány tři duplikáty od kočárkárny a jeden klíč předám panu ___ovi dne 07.10. @Studentova
6 – 06.10. vyměněná nesvítící žárovka v sekci 1190 ___ @Studentova.
7 – S panem Zabloudilem z Pražské teplárenské bylo domluveno předběžné zapůjčení klíčů od prostoru Pražské teplárenské ___. Dále domluvena budoucí výměna zámku u vchodových dveří do prostoru Pražské plynárenské teplárenské na náklady SVJ s tím, že původními zámky si PT osadí mříže uvnitř prostoru. Dva klíče od nových zámků se předají technikům Pražské teplárenské. Tím bude mít Výbor zajištěn přístup k HUP. @Studentova
8 – ___ hlásil podezření na únik plynu v 1191. Firma Sirovátka provedla kontrolu a měření. Byl zjištěn drobný únik v bytě ___. Vlastník byl informován o nutnosti odstranění závady v jeho režii (jedná se o únik v části za plynoměrem). Řešila @Studentova
9 – 07.10. vyklizen odpad prostor u kontejnerů v sekci 1186 a 1187. @Dvorak a @Studentova
10 – 07.10. výměna žárovek nástěnného osvětlení spol. prostor 1186 ___ @Dvorak
11 – 13.10. zjištěna závada výtahu 1191, objednána oprava u fy Evyt. Závada firmou Evyt identifikována jako násilím vysazené kabinové dveře výtahu. Opravu zajistila @Studentova
12 – 13.10. kontaktovala Výbor p. ___, že má podezření na zatékání střechou domu do její ložnice. 17.10. provedena kontrola střešní krytiny na dotčenou místnosti, bez zjevných závad. Nejedná se o zátek střechou, ale nevhodné napojení podhledového SDK. Provedeno měření vlhkosti pomocí přístroje, které potvrdilo subjektivní pocit nadměrné vlhkosti způsobující problém. Zjištěné hodnoty na SDK podhledu 7,8=22 % v ložnici, na stěnách 9,3=26 % v ložnici, zjištěn kondenzát na spodní části zasklení okna. Provedena fotodokumentace. Prověřoval @Dvorak.
13 – 15.10. zjištěna závada výtahu 1191 – nefunkční přivolávač výtahu z přízemí. Objednána oprava u firmy Evyt, která ji identifikovala jako silou promáčknuté přivolávací tlačítko. Opravu zajistila @Studentova
14 – 18.10. zjištěno poškození revizních dvířek k venkovní části uzávěru plynu 1187 způsobené vandalem. Uklizeny zbytky dvířek, zajištěn nový kryt @Dvorak
15 – Na základě kontaktu @Cechak se dne 06.10. byl v objektu podívat technik firmy Starnet pan Holub, který má zájem o instalaci internetového připojení bytů v našem panelovém domě. Vzhledem k tomu že firma nabízí velmi nízké tarify nemůže si pronajímat páteřní optické linky, a proto má připojení na svoji centrálu pomocí mikrovlnného spojení na střeše. Pan Holub se byl podívat na možnost instalace jejich antény na stožáru na střeše. Bylo domluveno že ve 12. patře případně na střeše, bude naprosto minimální technické zařízení. Odtamtud bude hlavní přípoj sveden do prostoru kolektoru, odkud bude rozbočení 6 větví do jednotlivých vchodů. Pan Holub byl informován o nutnosti použít optické kabely a byl informován o plánované rekonstrukci veškerého elektrického zařízení a kabelů v domě. Souhlasil se součinností při rekonstrukci elektřiny. Byla mu sdělena podmínka, že firma nesmí posílat obchodního zástupce do domu a nebude provádět podomní prodej. Pro vyšší ochranu střechy je firma Starnet ochotná vybudovat zpevněné chodníčky, které se používají na obdobných konstrukcích střech. Firma vypracuje nabídku obchodního a technického řešení a zašle na adresu SVJ. Prohlídku umožnila a předběžné podmínky sdělila @Studentova